کرونا ویروس در دفاتر اسناد رسمی

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش
2 دیدگاه

تاریخ ارسال خبر: 1400/01/21

فعالیت دفاتر اسناد رسمی به صورت زوج و فرد در شهرهای قرمز

بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و به دنبال پیگیری کانون سردفتران و دفتریاران از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در خصوص نحوه فعالیت دفاتر اسناد رسمی در شهر های قرمز به اطلاع میرساند دفاتر فقط در این شهرها تا اطلاع ثانوی به صورت زوج و فرد فعالیت خواهند نمود.
لذا از همکاران محترم اکیداً درخواست می شود نسبت به رعایت دقیق دستورالعمل اقدام فرمایند.

تاریخ ارسال خبر: 1399/09/15
نحوه فعالیت دفاتر اسناد رسمی در هفته سوم آذرماه
به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران :پیرو مذاکرات انجام شده کانون سردفتران و دفتریاران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تصمیمات اتخاذ شده به شرح ذیل است؛
در شهرهایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان در شرایط قرمز قرار دارند نحوه فعالیت کماکان به صورت زوج و فرد خواهد بود.
در شهرهایی با وضعیت نارنجی(مانند تهران) فعالیت به روال سابق بر می‌گردد و دفاتر در تمام روزهای هفته فعال خواهند بود.
همچنین در استان‌هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی دفاتر اسناد رسمی را اعلام کرده باشد، این دفاتر تعطیل خواهند بود.

تاریخ ارسال خبر: 1399/08/30

فعالیت دفاتر اسناد رسمی به صورت زوج و فرد در نیمه اول آذرماه

فعالیت دفاتر اسناد رسمی در نیمه اول آذرماه به صورت زوج و فرد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی، بنابر اعلام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دفاتر اسناد رسمی در دوهفته اول آذرماه به صورت زوج و فرد فعال خواهند بود. به این ترتیب که دفاتر با عدد زوج در روزهای زوج و دفاتر با عدد فرد در روزهای فرد ارایه خدمت خواهند کرد.

لذا از همکاران محترم اکیدا درخواست می‌شود نسبت به رعایت دقیق دستورالعمل اقدام فرمایند.

تاریخ ارسال خبر: 1399/08/28
عطف به نامه شماره ۹۹۲۰/۵۰۶۳ – ۹۹/۰۸/۲۰ متعاقب تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای لزوم رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به موجب دستور ریاست محترم سازمان، توقف تایید نهایی اسناد با اثر انگشت سردفتر در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد رسمی تا پایان دی ماه تمدید گردید.

تاریخ ارسال خبر: 1399/06/30

موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تایید نهایی سند بدون اثر انگشت سردفتر تا پایان مهرماه ۱۳۹۹
به گزارش روابط عمومي، با پيگيري كانون سردفتران و دفترياران و به جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با تاييد نهايي اسناد بدون اثر انگشت سردفتر در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد رسمی تا پايان مهرماه ۱۳۹۹ موافقت كرد.

تاریخ ارسال خبر: ۱۳۹۹/0۶/۲۴
شماره ۹۹/۱۰۸۹۰۱

جناب آقای خندانی
رئیس محترم کانون سردفتران و دفتریاران
عطف به نامه شماره ۹۹۲۰/۳۴۴۰ – ۹۹/۶/۱۹ متعاقب تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای لزوم رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به موجب دستور ریاست محترم سازمان، توقف تایید نهایی اسناد با اثر انگشت سردفتر در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد رسمی تا پایان مهر ماه تمدید گردید.

تاریخ ارسال خبر: 1399/05/28
موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تایید نهایی سند بدون اثر انگشت سردفتر تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹
به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، با پیگیری کانون سردفتران و دفتریاران و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پیرو نامه کانون سردفتران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تایید نهایی اسناد بدون اثر انگشت سردفتر در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد رسمی تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹ موافقت کرد.

تاریخ ارسال خبر: 1399/02/27

موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تایید نهایی سند بدون اثر انگشت سردفتر تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹

سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با تاييد نهايي سند بدون اثر انگشت سردفتر تا پايان خرداد ماه ۱۳۹۹ موافقت كرد.

به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران ودفترياران، محمد عظيميان، نايب رييس كانون سردفتران و دفترياران در اين رابطه گفت:

با پيگيري كانون سردفتران و دفترياران و به جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و پيرو نامه شماره ٩٩٢٠/٥٦٦ مورخ ٩٩/٢/٢٧ كانون سردفتران، سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با تاييد نهايي سند بدون اثر انگشت سردفتر تا پايان خرداد ماه ۱۳۹۹ موافقت كرد.

تاریخ ارسال خبر: 1399/01/29

اطلاعيه درخصوص تمديد تاييد نهايي سند با امضاي الكترونيكي سردفتر و بدون اثر انگشت تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران، محمد عظيميان نايب رييس كانون در اين رابطه اعلام كرد: پيرو جلسه با مديران محترم سازمان ثبت اسناد و املاك کشور ، موضوع تاييد نهايي سند با امضاي الكترونيكي سردفتر و بدون اثر انگشت تا پايان ارديبهشت ما سال جاري (۱۳۹۹) تمديد شد.

تاریخ ارسال خبر: 1399/01/05

نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران: دفاتر اسناد رسمی با شماره زوج در روزهای زوج و دفاتر اسناد رسمی با شماره فرد در روزهای فرد فعال خواهند بود.

محمد عظیمیان نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد: بر اساس تصمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شده است تا اطلاع و ابلاغ بعدی، از فردا چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ دفاتر اسناد رسمی با شماره زوج در روزهای زوج و دفاتر اسناد رسمی با شماره فرد در روزهای فرد فعالیت داشته باشند.

نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران همچنین اعلام کرد تا اطلاع ثانوی وصول حق‌الثبت و حق‌التحریر کماکان به شیوه گذشته در سامانه اعمال شده و هیچ تغییری نخواهد داشت

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/26

ضرورت ارسال استعلام الکترونیکی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک دارای پایان کار با کاربری مسکونی در تمام دفاتر اسناد رسمی شهر و استان تهران.
به گزارش روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران به منظور ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا و برای رفاه حال مردم ، تمام دفاتر اسناد رسمی شهر و استان تهران اعم از دفاتر پایلوت و سایر دفاتر آمادگی خود را برای ارسال استعلام و اخذ مفاصاحساب مالیاتی جهت تنظیم اسناد قطعی و قطعی رهنی املاک با کاربری مسکونی دارای پایان کار اعلام داشته تا از تردد زاید هموطنان بین دفاتر اسناد رسمی و مراجع مالیاتی جلوگیری بعمل آید.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/03

اسكن اثر انگشت سردفتر در تاييد نهايي اسناد حذف شد.

به گزارش روابط عمومي كانون، محمد عظيميان؛ نايب رييس كانون سردفتران و دفترياران در اين رابطه گفت: متعاقب پيگيري‌هاي مكرر هيات مديره كانون سردفتران و دفترياران تهران از تاريخ ۳/۱۲/۹۸ و همچنين نامه‌هاي متعددي كه از سوي كانون‌هاي استاني سراسر كشور واصل شده، در نهايت دكتر خداييان، رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور موافقت كردند اسكن اثر انگشت سردفتر در تاييد نهايي اسناد حذف شود و به حالت تعليق درآيد و علاوه بر اين مطلب در سازمان ثبت با حضور نمايندگان كانون سردفتران و دفترياران، موضوع حذف اثر انگشت متعاملين نيز در حال بررسي است كه در صورت تاييد و اجابت اطلاع رساني خواهد شد.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/26

موافقت سازمان ثبت با تعطیلی برخی دفاتر در هفته پایانی سال ۱۳۹۸

محمد عظیمیان، نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد:

در راستای پیگیری درخواست همکاران مبنی بر استفاده از معذوریت و عدم فعالیت دفتر تا پایان سال ۱۳۹۸، به اطلاع می‌رساند با درخواست تمام سردفتران که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ مراتب را به کانون سردفتران و دفتریاران اعلام داشته‌اند، از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موافقت شد.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/13

تسلیت رییس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت درگذشت رییس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

انالله و اناالیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
درگذشت ناگهانی مرحوم مغفور “دکتر احمد تویسرکانی،ریاست سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور” را به محضر بیت معظم و داغدار، مدیران و پرسنل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تسلیت عرض می نماییم.
از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و غفران و آرامش واسعه الهی مسئلت می نماییم.
متن پيام دشتي اردكاني، رييس كانون سردفتران و دفترياران به اين شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
در کمال تاسف و تاثر؛ درگذشت مدیری توانمند، عالمی وارسته و بنده صالح ، مرحوم مغفور دکتر احمد تویسرکانی ریاست سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را خدمت خانواده محترم و داغدارش، مجموعه مدیران و پرسنل قوه قضاییه به ویژه همکاران گرانقدر آن مرحوم در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند رحمان و رحیم برای آن عبد صالح علو درجات الهی و برای خانواده محترم و همه دوستان و ارادتمندان ایشان صبر و اجر شایسته این مصیبت مسئلت می نمایم.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/26

موافقت سازمان ثبت با تعطیلی برخی دفاتر در هفته پایانی سال ۱۳۹۸

محمد عظیمیان، نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد:

در راستای پیگیری درخواست همکاران مبنی بر استفاده از معذوریت و عدم فعالیت دفتر تا پایان سال ۱۳۹۸، به اطلاع می‌رساند با درخواست تمام سردفتران که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ مراتب را به کانون سردفتران و دفتریاران اعلام داشته‌اند، از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موافقت شد.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/16

(اطلاعیه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸: ساعات کاری کلیه ادارات از فردا ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ به حالت عادی باز خواهد گشت)

(اطلاعیه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸: به اطلاع سران محترم دفاتر اسناد رسمی می رساند تا اطلاع ثانوی برای تایید نهایی سند نیاز به اثر انگشت سردفتر نمی باشد)

لذا پیشنهاد ما این است که چنانچه میتوانید انجام امور محضری خود را به زمان دیگری موکول نمایید، چراکه هنگام امضا سند باید اثر انگشت شما بر روی دستگاه های مستقر اخذ اثر انگشت در دفترخانه اخذ شود و این خود باعث شیوع بیماری خواهد بود.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/11

ساعت کاری دفتر خانه ها از امروز (۱۱ اسفند ۱۳۹۸) به علت شیوع بیماری کرونا کاهش یافت و به ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تغییر کرد

پیرو اطلاعيه مهم در خصوص كاهش ساعت كار دفاتر اسناد رسمي
روابط عمومي كانون سردفتران و دفترياران به اطلاع مي رساند:
با عنايت به اهميت پيشگيري و ضرورت مقابله با ويروس كرونا ساعت كار دفاتر اسناد رسمي استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۲ تعيين شده است،
همچنين ساعت كار كانون سردفتران و دفترياران از ساعت ٨ الي ١٣ مي باشد.

تاریخ ارسال خبر: 1398/12/11
وضعیت مراکز تعویض پلاک و مدت اعتباری که برای وکالت نامه فروش و وکالتنامه تعویض پلاک مشخص گردیده در مدت شیوع بیماری کرونا

فرمانده پلیس راهور کشور گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله و قول نامه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارد.
وضعیت معاینه فنی خودروها و اعتبار گواهینامه رانندگان در مدت شیوع بیماری کرونا

همچنین رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.
به مراکز تعویض پلاک استان های دیگر مراجعه نفرمایید

تعطیلی مراکز شماره گذاری در درجه اول بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد به مردم توصیه می‌شود به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.
رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: البته فرماندهی محترم نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و از هیئت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده است و منتظر پاسخ هستیم./منبع: ایلنا

بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

همه چیز درباره سند وکالت طلاق
انتقال و صلح علامت تجاری، برند یا لوگو
keyboard_arrow_up