طراحی و ساخت وبسایت برای دفترخانه ها در سراسر کشور

وبسایت حرفه‌ای برای دفترخانه شما. دفترتان را با یک وبسایت زیبا و مدرن ارتقا دهید. مشتریان بیشتری را جذب کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. کار خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید. ما تیمی از طراحان و برنامه نویسان متخصص در امور محضری و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق هستیم. ما با تجربه و دانش خود، وبسایتی را برای شما طراحی می‌کنیم که با دفترتان سازگار باشد و به کار شما اعتبار ببخشد. وبسایتی که نشان دهد که کار شما با دیگران متفاوت است.

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش
طراحی و ساخت وبسایت برای دفترخانه

طراحی و ساخت وبسایت

طراحی و ساخت وبسایت برای دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سراسر کشور

منبعد کافی است برای معرفی خودتان و کارمندانتان و یا دفترتان فقط اسم شما را در گوگل جستجو کنند!

نام وبسایت شما به سلیقه خودتان و به نام خودتان و یا دفترخانه شما نام گذاری می شود. [که یا به صورت .com یا .ir خواهد بود. (و یا هر دو)]

سردفتران محترم دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سراسر کشور می توانند با تکمیل و ارسال فرم زیر درخواست ساخت و طراحی سایت را به ما بدهند.

با طراحی سایت توسط تیم ما به کار خود اعتبار ببخشید و به همه نشان دهید که کار شما با دیگران متفاوت است.

با توجه به تخصص تیم ما در امور محضری و دفاتر اسناد رسمی، بهتر است این کار را به ما بسپارید تا وبسایتی در خور دفترتان تحویل شما گردد.

وبسایت های طراحی شده از نظر امنیت در بالاترین سطح خود و در سطح بین المللی محافظت می شوند و به هیچ وجه قابل هک شدن توسط هکرها نیستند.

طراحی ها زیبا و دلنشین و کاربر پسند هستند و توجه ها را به خود جلب میکند.

سایت شما به صورت واکنشگرا (ریسپانسیو) تحویل شما می گردد یعنی هر فرد با هر پلتفرمی می تواند وبسایت شما را مشاهده کند، چه با گوشی اندروید باشد و یا آیفون و کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت و…

با توجه به نوع قالبی که برای سایت شما استفاده می شود سئو سایت (یعنی قرار گیری سایت شما در چند جستجوی اول گوگل) کاملا بهینه شده است و پس از مدت کوتاهی می توانید وبسایت خود را در صدر جستجوها در گوگل مشاهده کنید.

با توجه به نحوه کد نویسی سایت شما سرعت بالا آمدن وبسایتتان شما را شگفت زده خواهد کرد.

ابزارهای ضروری گوگل برای شما نصب و تحویل شما میگردد و با آن می توانید مشاهده کنید که چه تعداد افرادی درحال مشاهده وبسایت شما با چه دستگاهی هستند و چه مدت در حال مشاهده وبسایت شما بوده اند و به کدام نوشته ها و پست های شما بیشتر علاقه مندند و به راحتی می توانید رفتار کاربران خود را در آینده پیشبینی کنید.

نحوه قرار دادن پست و تصویر و… هم کاملا به شما آموزش داده خواهد شد و خودتان می توانید در هر زمان پستهای خود را ویرایش کنید و یا پست جدیدی را اضافه کنید. (منوها به صورت فارسی و قابل فهم برای شما درست خواهد شد و نیازی نیست در مورد ساخت وبسایت حتی ذره ای اطلاعات داشته باشید)

امکان نظر دهی در مورد اخبار، نوشته ها و پست های شما در وبسایتتان قرار میگیرد که می توانید قبل از انتشار و نمایش در سایت، آنها را بازبینی و تایید کنید. حتی می توانید با مشتریان و کاربران خود تعامل کنید و در قسمت دیدگاه ها به سوالات آنها پاسخ دهید.

امکان ساخت فرم و اجبار به پرکردن فرم و خالی نبودن آن هم برای شما فراهم خواهد بود که می توانید با آن هر نوع فرمی را تهیه کنید. برای مثال فرم تنظیم سند و فرم درخواست گواهی امضا و… (با این کار کمک زیادی به مدیریت زمان خود می کنید و مشتریان شما می توانند قبل از مراجعه به دفتر شما فرم مورد نیاز را تکمیل و شما به آنها وقت دهید برای امضا)

امکان ثبت نام مشتریان شما در سایت به صورت پیامکی و پس از ارسال کد تایید مانند همه وب سایت های مطرح و بزرگ و یا ثبت نام ایمیلی

امکان ارسال پیامک و ایمیل مناسبتی به مشتریان فقط با یک کلیک

ساخت لوگو خاص دفتر شما به صورت رایگان

به انتخاب شما اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی شما در سایت شما و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

طراحی و ساخت وبسایت برای دفترخانه برای همه انواع دستگاه ها توسط محضرچی

از جمله مواردی که برای طراحی سایت باید خریداری شود اما ما در قرارداد به صورت رایگان برای شما لحاظ می کنیم

هاست

فضایی که کل اطلاعات سایت روی آن قرار میگیرید و به اصلاح مانند کامپیوتری است که دائم روشن است

دامنه ir. یا .com

دامنه با پسوند ir مانند mahzarchi.ir است. توصیه می شود دامنه با پسوند com. انتخاب شود،چراکه در صورت فراموشی پسوند دامنه، معمولا مخاطبان به صورت پیش فرض پسوند com. را وارد می کنند و ممکن است به سایت اشتباهی مشابه سایت شما هدایت شوند.

منو مدیریت

منو مدیریت این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به آموزش طراحی و ساخت سایت هرآنچه میخواهید را در وبسایت خود قرار دهید، بدون اینکه حتی ذره ای کد نویسی بلد باشید.

فرم ساز پیشرفته

این امکان را به شما می دهد که فرم های مختلف با قابلیت تعریف فیلد های نامحدود و  تعیین نوع فیلد ها، درست کنید. به عنوان مثال تولید فرم استخدام و یا فرم درخواست تنظیم سند

آمار بازدید سایت

این امکان را به شما می دهد که تعداد بازدیکنندگان سایت خود را در دوره های زمانی روزانه تا سالانه مشاهده کنید. و یا این آمار را به انتخاب خودتان در معرض نمایش عمومی بگذارید

فرم تماس با

فرم تماس بسازید تا مشتریان شما راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند و شماره تماس ها و ساعات کاری و آدرس دقیق خود را در معرض دید عموم قراردهید

نقشه گوگل

دفتر شما را در نقشه گوگل ثبت می کنیم و سپس نقشه را در وبسایتتان قرار می دهیم تا مشتریان با هر نرم افزاری (ویز، نشان، بلد، گوگل مپ و…) به راحتی شما را پیدا کنند.

ایمیل اختصاصی شما

ایمیلی مانند ما (info@mahzarchi.ir) با نام وبسایت خودتان برای شما ساخته و تحویل شما میگردد.

قالب گرافیکی اختصاصی (ظاهر گرافیکی سایت) در سطح بین المللی

ظاهر وبسایت شما با قالبی درست می شود که اکثر وبسایت های مطرح ایرانی با آن ساخته می شوند و کاملا واکنشگرا طراحی خواهد شد. (بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه)

پشتیبانی آنلاین از مشتریان

پشتیبانی کاربران به صورت آنلاین – گفتگوی زنده با بازدیدکنندگان- دعوت به گفتگوی آنلاین و یا ارسال مستقیم پیام در واتساپ بدون نیاز به ذخیره شماره شما

موتور جستجوی پیشرفته در وبسایت شما

امکان جستجو در مطالب سایت بر اساس کلید واژه ها جستجوی داینامیک و پیشرفته ، نمایش نتایج به صورت زنده هنگام تایپ در تمامی مطالب به صورت دسته بندی شده (مانند وبسایت خودمان)

صفحات وبسایت

پس از ثبت درخواست فرمی برای شما ارسال خواهد شد که در آن باید به ما اطلاعاتی دهید که از آن در ساخت صفحات زیر استفاده خواهیم کرد:

  1. صفحه درباره ما
  2. صفحه تماس باما
  3. صفحه خدمات ما
  4. و…

سایر صفحاتی که به دلخواه شما ساخته خواهد شد:

  1. صفحه سوالات متداول
  2. صفحه مقالات ما
  3. صفحه اخبار
  4. و…

درگاه پرداخت اینترنتی

اگر قصد دارید محصولی در وبسایتتان به فروش برسانید، ما می توانیم فروشگاه اینترنتی را نیز برای شما فعال کنیم و از طریق آن محصولات خود را با درگاه پرداخت اینترنتی که متصل به حساب شماست را برایتان فعال کنیم.

سوالات متداول طراحی سایت اختصاصی برای دفترخانه اسناد رسمی و دفترخانه ازدواج و طلاق

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف چیست؟

اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت در شرکت های طراحی سایت، نحوه انجام کار و پیاده سازی وب سایت است.

اگر وبسایت شما با قالب های رایگان و هاست های ارزان قیمت ساخته شود طبیعتاً نباید از آن انتظار زیادی داشت.

تیم ما برای ساخت وبسایت از قالب ها و افزونه هایی استفاده می کند که برای تهیه آنها از وبسایت های معتبر خارجی بیش از 200 دلار هزینه شده است.

هزینه طراحی سایت اختصاصی دفترخانه چگونه تعیین می شود؟

با توجه به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه وب سایت تعیین می شود.

هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر می باشد.

در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است.

هزینه طراحی سایت برای دفاتر اسناد رسمی توسط تیم محضرچی با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، حفظ کیفیت و رعایت استاندارد ها، متعادل و مناسب می باشد.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت اختصاصی دفترخانه چگونه می باشد؟

۵۰ درصد مبلغ قرارداد طراحی به صورت پیش پرداخت، ۳۰ درصد بعد از طرح اولیه و ۲۰ درصد باقی مانده در پایان کار تسویه می شود.

توجه به این نکته ضروری است که کل مبلغ پرداختی شما همین است که در قرارداد پرداخت خواهید کرد و حتی با تغییر نرخ ارز هیچ هزینه اضافی بر شما بار نخواهد شد.

ضمن اینکه 30 روز پشتیبانی از زمان تحویل به شما رایگان است. و در صورت نیاز می توانید پشتیبانی بیشتری دریافت کنید.

مدت زمان تحویل طرح اولیه از زمان ارسال سفارش برای ما حداکثر یک هفته می باشد.

بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سند وصیت‌نامه رسمی (مراحل + مدارک + نکات حائز اهمیت)
آیین نامه جدید قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب 10 فروردین 1400 با آخرین اصلاحات بهار 1402
keyboard_arrow_up