دعوت به همکاری با تیم محضرچی

محضرچی یک وبسایت آموزشی و اطلاع‌رسانی در زمینه دفترخانه اسناد رسمی است که سه راه برای همکاری با علاقه‌مندان به این حوزه ارائه می‌دهد: همکاری سردفتران و دفتریاران، همکاری در تولید محتوا، و سایر روش‌های همکاری. محضرچی با هدف ارتقای دانش و مهارت دفاتر اسناد رسمی و مشتریان آن‌ها، محتوای متنی، صوتی و تصویری را تولید و منتشر می‌کند. محضرچی به دنبال تکمیل کادر خود در سراسر کشور است و از فعالین در حوزه‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش
13 دیدگاه
توافق و دست دادن دونفر با یکدیگر

دعوت به همکاری

محضرچی یک وبسایت آموزشی و اطلاع‌رسانی در زمینه مسائل حقوقی و تخصصی دفترخانه اسناد رسمی است. ما با هدف ارتقای دانش و مهارت دفاتر اسناد رسمی، مراجعه کنندگان به دفترخانه و علاقه‌مندان به این حوزه، فعالیت می‌کنیم. اگر شما هم مایلید بخشی از تیم ما شوید، سه راه برای همکاری با ما وجود دارد:

  1. همکاری سردفتران و دفتریاران با ما
  2. همکاری در تولید محتوا
  3. سایر روش‌های همکاری

در ادامه به توضیح هر یک از این راه‌ها می‌پردازیم.

1 – همکاریِ سردفتران و دفتریاران با ما

سردفتران و دفتریاران می‌توانند پروفایل شخصی و دائمی در سایت محضرچی ایجاد کنند و محتوای متنی، صوتی و تصویری را در زمینه مسائل حقوقی و تخصصی دفترخانه اسناد رسمی تولید و منتشر کنند.

سایت محضرچی بزرگترین و تخصصی‌ترین پلتفرم آموزشی و اطلاع‌رسانی در این حوزه است و مخاطبان زیادی دارد.

با ارسال مطالب در این سایت، شما می‌توانید با مشتریان خود تعامل بیشتری برقرار کنید و محتوای تولید شده توسط شما با نام شما یا دفترخانه شما در سایت قرار خواهد گرفت.

هرچه محتوای بیشتر و با کیفیت‌تری اعم از اخبار، آموزش، نمونه سند، قوانین و مقررات و بخشنامه‌های جدید توسط شما در سایت منتشر شود، الگوریتم‌های گوگل پروفایل کاری شما را بیشتر به مشتریان نشان خواهند داد و آن‌ها با شما بیشتر در ارتباط خواهند بود.

همچنین، اطلاعات تماس، نشانی دفترخانه و مطالب منتشر شده شما در دسترس مشتریانِ دفترخانه‌ها خواهد بود و آن‌ها می‌توانند راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند. این امر باعث جذب مشتریان بیشتر، رونق دفترخانه و افزایش درآمد شما خواهد شد.

برای شروع همکاری، ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید.



2 – همکاری در تولید محتوا

اگر سردفتر یا دفتریار نیستید اما علاقه‌مند به تولید محتوای حقوقی و تخصصی در زمینه دفترخانه اسناد رسمی هستید، ما شما را به همکاری با ما دعوت می‌کنیم.

ما وبسایت محضرچی هستیم، یک پلتفرم آموزشی و اطلاع‌رسانی درباره مسائل حقوقی و تخصصی دفترخانه اسناد رسمی. ما با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت دفاتر اسناد رسمی، مشتریان دفترخانه و علاقه‌مندان به این حوزه، محتوای متنی، صوتی و تصویری را تولید و منتشر می‌کنیم.

اگر شما هم می‌خواهید بخشی از تیم ما باشید و محتوای جذاب و کاربردی برای مخاطبان ما بنویسید، می‌توانید با ما همکاری کنید. محتوای تولید شده توسط شما با نام، عکس و مشخصات شما در سایت محضرچی منتشر خواهد شد و می‌تواند یک رزومه کاری خوب و قوی برای شما باشد.

با تولید محتوا در وبسایت محضرچی، پروفایل شخصی برای شما ایجاد خواهد شد و مشخصات و مطالب منتشر شده شما در پروفایل شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید آدرس پروفایل خود را به عنوان رزومه در اختیار دیگران قرار دهید.

محتوای تولید شده توسط شما باید به نحوی با موضوع دفترخانه مرتبط باشد. مثلاً می‌توانید قوانین و مقررات و بخشنامه‌های جدید، نمونه اسناد، اخبار و آموزش‌های لازم در این خصوص را به صورت متن، پادکست یا فیلم تولید و منتشر کنید.

پس از پر کردن فرم زیر، ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت و شرایط همکاری (دور کاری) را به شما اعلام خواهیم کرد. ما از همکاری با شما خوشحال خواهیم شد و امیدواریم که با هم بتوانیم محتوای مفید و موثری را برای جامعه حقوقی ایران ارائه دهیم.

برای شروع همکاری، ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید.

3 – سایر روش‌های همکاری

ما در محضرچی به دنبال تکمیل کادر خود در سراسر کشور هستیم و از اشخاص زیر به همکاری دعوت می‌کنیم. همکاری ما به صورت غیر مستقیم و دور کاری است و هیچگونه استخدامی نداریم. برای همکاری با ما باید تلاش کنید که موفق باشید و دیگران را در راه موفقیت یاری کنید. اگر می‌خواهید به تیم خلاق و پرانرژی ما بپیوندید و در پروژه‌های جدید و جذاب ما در حوزه دفاتر اسناد رسمی مشارکت کنید. این یک فرصت بی‌نظیر برای کسانی است که علاقه‌مند به شرکت در پروژه‌های نوآورانه و چالش‌برانگیز در حوزه دفاتر اسناد رسمی هستند.

ما در محضرچی با تجربه‌هایی که در زمینه‌های اداری و سازمانی کسب کرده‌ایم، می‌دانیم که با کار بی‌وقفه و دلسرد نشدن از شکست‌های موقت، می‌توانیم آینده‌ای روشن و موفق را برای خود بسازیم.

هدف و چشم‌انداز محضرچی ارائه کلیه خدمات مربوط به دفاتر اسناد رسمی در سطح کشور به صورت کامل و جامع است.

از فعالین در حوزه‌های زیر دعوت به همکاری می‌کنیم:

  1. وکلا و قضات دادگستری
  2. سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق
  3. کارمندان سازمان ثبت و کانون‌ها و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق
  4. ارائه دهندگان خدمات کامپیوتر و آی تی و تعمیرکاران و فروشندگان قطعات کامپیوتری
  5. و…

برای شروع همکاری، ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید.


بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

13 دیدگاه. Leave new

  • سابقه ۱۱ ساله دفتر یاری تقاضای همکاری در تهران

    پاسخ
  • تغییر آدرس دفتر خانه ۹۰۹
    آدرس جدید :
    بزرگراه مدرس جنوب به شمال ابتدای میرداماد شرقی جنب داروخانه میزان پلاک ۳۵۶ واحد ۶ دفتر خانه ۹۰۹
    تلفن : ۲۶۴۰۸۱۶۸ _ ۲۶۴۰۸۱۶۶
    اسم سر دفتر جدید :
    راحیل رضایی

    پاسخ
  • با توجه به سابقه 15 ساله کار مستقیم و در ارتباط با دفترخانه تمایل به همکاری با تیم شما ب شکل دور کار دارم

    پاسخ
  • با سلام بنده کارشناس ارشد حقوق دارم و خریدار امتیاز دفتر اسناد رسمی و یا دفتر یاری هستم . با تشکر . فرم هم پر کردم

    پاسخ
  • محدثه خواجه وند
    چهارشنبه | 2021/09/15 | 11:33

    دوستان لطفا اگر کسی قصد همکاری داره،یا قصد فروش امتیاز داره حتما بهم اطلاع بدید من ۲۵ ساله هستم لیسانس حقوق و دانشجوی فوق لیسانس حقوق خصوصی ازخانواده ایثارگران

    پاسخ
  • محدثه خواجه وند
    جمعه | 2021/09/10 | 12:45

    فرم تکمیل کردم اما هنوز جوابی داده نشد

    پاسخ
  • محدثه خواجه وند
    دوشنبه | 2021/09/06 | 14:08

    با سلام و عرض ادب ۲۶ ساله هستم دارای مدرک لیسانس حقوق و از خانواده ایثارگران تقاضای خرید امتیاز سر دفتری دارم

    پاسخ
  • با توجه به اینکه بالغ بر بیش از دو سال در دفتر خانه فعالیت دارم و تا حدودی اشنا با روند اداری و سیستم هستم و همچنین با برخی از زبان های برنامه نویسی اشنایی دارم و علاقمند به پیشرفت در زمینه شاخه تحصیلی خودم را دارم و هدفم این است که علاوه بر کار در دفترخانه درخواست همکاری هرچند کوچک با تیم شما را داشته باشم در جهت ارتقا هر چه بیشتر

    پاسخ
    • با سلام
      بسیار خرسند خواهیم بود از این همکاری
      پس از بررسی های لازم با شما تماس خواهیم گرفت

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آیین نامه جدید قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب 10 فروردین 1400 با آخرین اصلاحات بهار 1402
عدم ضرورت امضا پشت رسید پرداخت سند توسط مشتری
keyboard_arrow_up