سند تعهد تضمین نصب آسانسور

اگر می‌خواهید از خطرات نصب آسانسور محافظت شوید و حقوق خود را در برابر پیمانکار آسانسور حفظ کنید، باید این سند را امضا کنید. این سند یک سند حقوقی است که پیمانکار آسانسور را ملزم می‌کند که: آسانسور را استاندارد و با کیفیت و ایمنی نصب و راه‌اندازی کند، آسانسور را به صورت دوره‌ای سرویس و نگهداری کند، در صورت وقوع هرگونه خسارت یا خطا در آسانسور، آن را در اسرع وقت رفع و جبران کند. این سند برای محافظت از حقوق شما به عنوان کارفرما و پیمانکار آسانسور مناسب است.

زمان تقریبی برای مطالعه: 4 دقیقه

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش
آسانسور و سند رسمی درخصوص نصب آسانسور

سند تعهد تضمین نصب آسانسور

از جمله اسناد قابل تنظیم در دفترخانه، سند تعهد تضمین نصب آسانسور است.

سند تعهد تضمین نصب آسانسور یک سند رسمی است که در آن پیمانکار آسانسور متعهد می‌شود که کلیه مسئولیت‌های مربوط به نصب، راه‌اندازی، سرویس و نگهداری آسانسور را بر عهده بگیرد و در صورت بروز هرگونه خسارت یا خطا، آن را جبران نماید. این سند به منظور اطمینان از کیفیت و ایمنی آسانسور و حفظ حقوق کارفرما و پیمانکار تنظیم می‌شود. برای تنظیم این سند، باید موارد زیر را در نظر داشت:

اطلاعات کامل و دقیق از طرفین قرارداد، شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، نشانی، شماره تلفن

مشخصات فنی آسانسور، شامل نوع، ظرفیت، سرعت، تعداد طبقات، تعداد درب‌ها، مدل، برند و سازنده آسانسور.

مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت آن، شامل مبلغ پیش‌پرداخت، مبلغ نصب و راه‌اندازی، مبلغ سرویس و نگهداری و مبلغ تضمین. همچنین باید شرایط و مهلت‌های پرداخت و روش‌های انتقال وجه را مشخص کرد.

مدت قرارداد و زمان‌بندی انجام کار، شامل تاریخ شروع و پایان قرارداد، مهلت تحویل آسانسور، مهلت نصب و راه‌اندازی آسانسور، مهلت تست و تایید آسانسور و مهلت ارائه گواهی استاندارد آسانسور.

مسئولیت‌ها و تعهدات طرفین قرارداد، شامل مسئولیت پیمانکار در انجام کار با کیفیت و ایمنی مطلوب، مسئولیت کارفرما در ارائه فضای مناسب و امکانات لازم برای نصب و راه‌اندازی آسانسور، تعهد طرفین در رعایت قوانین و مقررات مربوط به آسانسور، تعهد پیمانکار در ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور و تعهد کارفرما در پرداخت مبلغ قرارداد به موقع و کامل.

شرایط فسخ قرارداد و مجازات تاخیر، شامل شرایطی که باعث فسخ قرارداد می‌شوند، مانند عدم انجام کار به موقع و با کیفیت، عدم پرداخت مبلغ قرارداد، بروز خسارت جدی به آسانسور یا ساختمان، تغییر شرایط قرارداد بدون رضایت طرفین و غیره.

همچنین باید مجازات‌هایی را برای تاخیر در انجام کار یا پرداخت مبلغ قرارداد تعیین کرد، مانند جریمه، دیه، تعویض آسانسور و غیره.

امضاء و اثبات قرارداد، شامل امضاء و اثبات هویت طرفین قرارداد، شاهدان قرارداد، محضر یا دفترخانه اسناد رسمی و مهر و امضاء مسئولین مربوطه.

این سند تعهد تضمین نصب آسانسور یک سند حقوقی است که حقوق و تعهدات طرفین قرارداد را مشخص می‌کند و در صورت بروز اختلاف یا انتقال حقوق، مبنای رسیدگی قضایی می‌باشد. بنابراین، برای تنظیم این سند، باید با دقت و کارشناسی عمل کرد و از مشاوره حقوقی استفاده نمود. برای دریافت نمونه سند رسمی تعهد نصب آسانسور، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

چرا باید سندرسمی تعهد نصب آسانسور را تنظیم کنیم

با توجه به اینکه نصب آسانسور با مخاطراتی همراه است و یکی از دغدغه‌های صاحبان املاک و پیمانکاران، نصب غیر اصولی آسانسور با توجه به اجناس نامرغوب موجود در بازار است.

لذا پیشبینی این خطرات و گرفتن تعهد از شرکت یا شخصی که قرار است برای ما آسانسور نصب کند و قبول مسئولیت توسط وی کاری عاقلانه است.

نمونه سند رسمی تعهد نصب آسانسور

“اينجانب ….. طی اين سند متعهد مي‌گردم كه كليه مسئوليت مربوط به آسانسور نصب شده به نام كارفرما آقاي ……….. به نشانی ………… را تماما بر عهده ميگيريم و از تاريخ درج شده قراداد سرويس و نگهداري و كليه مسئوليت آسانسور نصب شده به عهده اينجانب مي باشد و آقای / خانم / شرکت ……… هيچ گونه مسئوليت در قبال آسانسور نصب شده ندارد و … .” برای مشاهده و دانلود متن کامل این سند اینجا کلیک کنید.

نمونه کامل اسناد تعهد نامه دفترخانه

نمونه سند تعهدنامه

برای نوشتن یک تعهدنامه، می‌توانید از نمونه‌های متنوعی که در این مجموعه برای شما فراهم شده‌اند، استفاده کنید. این نمونه‌ها…

هزینه تنظیم این سند در دفترخانه

هزینه تنظیم در دفترخانه اسناد رسمی 247,000 تومان

برای هر نفر بیشتر از دو نفر، و یا هر برگه زیادتر از یک برگه، 10,900 تومان به مبلغ فوق اضافه خواهد شد.

برای تنظیم این سند باید به دفترخانه مراجعه بفرمایید. نزدیکترین دفترخانه را از اینجا بیابید.

بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دفاتر اسناد رسمی (محضر، دفترخانه) + سند رسمی
سند تعهد عدم اشغال سطح پیاده رو به شهرداری
keyboard_arrow_up