سند تعهد تقبل هزینه‌های تحصیلی و معیشتی در خارج از کشور

این سند یک تعهد است که نشان می‌دهد شما مسئول پرداخت هزینه‌های تحصیل و زندگی فردی را در کشور دیگری می‌پذیرید. این سند برای گرفتن ویزای تحصیلی لازم است و باید با اطلاعات صحیح و رسمی نوشته و ترجمه شود. در این سند شما تعهد می‌کنید که تمام هزینه‌های مربوط به تحصیل، اقامت، سفر، بیمه، درمان و سایر هزینه‌های ضروری را پرداخت می‌کنید. اگر شما از پرداخت هزینه‌ها خودداری کنید، مقامات مربوطه می‌توانند از حقوق شما هزینه‌ها را کسر و دریافت کنند و شما حق اعتراضی نخواهید داشت.

زمان تقریبی برای مطالعه: 2 دقیقه

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش
6 دیدگاه
نمونه سند رسمی تعهدنامه

سند تعهد تقبل هزینه‌های تحصیلی و معیشتی در خارج از کشور

این سند یکی از اسنادی است که می‌توانید در دفترخانه تنظیم کنید. این سند نشان می‌دهد که شما، هزینه‌های زندگی و تحصیل فرزند یا شخص دیگری را در کشوری که قصد تحصیل در آن را دارد، بر عهده می‌گیرید. این شامل هزینه‌های اقامت، تحصیل، پزشکی و سایر هزینه‌های احتمالی در طول دوره تحصیل است. این سند برای دریافت ویزای تحصیلی در بسیاری از کشورها ضروری است و باید با اطلاعات دقیق و رسمی نوشته و ارائه و ترجمه شود.

هدف از تنظیم سند تعهد تقبل هزینه‌های تحصیلی و معیشتی در خارج از کشور:

اگر شما یا فرد دیگری می‌خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید، باید این سند را در یکی از محضرها تهیه کنید. در این سند شما تایید و تعهد می‌کنید که تمام هزینه‌های تحصیل، اقامت، سفر، بیمه، درمان، پزشکی و سایر هزینه‌های ضروری در طول مدت تحصیل در کشور مقصد را پرداخت می‌کنید. متن کامل این سند را می‌توانید در زیر ببینید.

نمونه سند:

حاضرگرديد آقای / خانم ….. و بعد از حضور اقرار و تعهد نمود كه پرداخت كليه مخارج تحصيل و اقامت و اياب و ذهاب و هزینه‌های بیمه و درمان و پزشكي و ساير هزينه‌هاي ضروري احتمالي آقای / خانم ….. را در طول مدت تحصيل ايشان دركشور  ….. تقبل می‌نماید.

ضمناً متعهد و ملزم گردید كه چنانچه از پرداخت هزينه‌هاي مترتبه خودداري نماید، مقامات ذيصلاح اعم از مسئولين دانشگاه محل تحصيل، سفارتخانه ذيربط و دولت جمهوري اسلامي ايران مختار هستند، از حقوق ایشان هزينه‌هاي مربوطه را استيفا و وصول نمايند و متعهد، حق هيچگونه ايراد و اعتراضي را در اين رابطه نخواهد داشت…

برای مشاهده و دانلود متن کامل این سند اینجا کلیک کنید.

نمونه کامل اسناد تعهد نامه دفترخانه

نمونه سند تعهدنامه

برای نوشتن یک تعهدنامه، می‌توانید از نمونه‌های متنوعی که در این مجموعه برای شما فراهم شده‌اند، استفاده کنید. این نمونه‌ها…

هزینه تنظیم این سند در دفترخانه

هزینه تنظیم در دفترخانه اسناد رسمی 247,000 تومان

برای هر نفر بیشتر از دو نفر، و یا هر برگه زیادتر از یک برگه، 10,900 تومان به مبلغ فوق اضافه خواهد شد.

برای تنظیم این سند باید به دفترخانه مراجعه بفرمایید. نزدیکترین دفترخانه را از اینجا بیابید.

بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

6 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سند تعهد استخدام در ارتش جمهوري اسلامي ايران (به عنوان دانشجو)
سند تعهد بازگشت به کشورِ سربازانِ وظیفه ای که قصد خروج از کشور را دارند
keyboard_arrow_up