خلاصه‌ای از گزارش همایش سراسری بازرسان سازمان ثبت | تأکید بابایی بر تقویت بازرسی‌های نامحسوس

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش سراسری بازرسان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تأکید بر تقویت بازرسی‌های نامحسوس و حضور آگاهانه و پر قدرت بازرسان ثبتی، به عنوان رویکرد نظارت و بازرسی کارآمد و مؤثر در دوران تحول و تعالی، صحبت کرده‌اند.

بیشتر در مورد خروجی کار بازرسی صحبت شده است که نباید باعث تزاحم و تعارض و تولید دعاوی شود. چنین رویکردی محصول عملکرد کارآمد، مؤثر و پیشگیرانه است.

همچنین، رئیس سازمان ثبت بر تقویت بازرسی‌های نامحسوس و حضور آگاهانه، عالمانه و پر قدرت بازرسان ثبتی با توجه به تنوع و حساسیت مأموریت‌ها در تمام سطوح درون و برون سازمانی تأکید داشته‌اند.

عباس ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور در همایش سراسری بازرسان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه نظارت‌های فناورانه، الکترونیکی و هوشمند نسبت به دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق باید تقویت شود، تأکید داشته‌اند.

همچنین، با توجه به افزایش صلاحیت و واگذاری بخشی دیگر از وظایف به دفاتر اسناد رسمی جهت کاهش تصدی گری‌های حاکمیتی و دولتی، نظارت و بازرسی‌های الکترونیکی نیز باید با نگاه پیشگیرانه گسترش پیدا کند.

در همایشی که در ساختمان مرکزی سازمان ثبت در 25 و 26 مرداد 1402 برگزار می‌شود، برخی از معاونین و مدیران کل ستادی و کارشناسان بخش حرفه سازمان ثبت اسناد و املاک نیز به تشریح مسائل و رویکرد‌های جدید حوزه‌های تخصصی می‌پردازند.

بیشتر بدانید:
برای دوستانتان بفرستید:
↴ دیدگاه و نظرتان را درباره این مطلب بنویسید

سوالات شما توسط مدیر سایت یا سایر کاربران پاسخ داده خواهد شد.

مطالب مرتبط
پیشنهاد ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

اگر در زمان ساخت متراژ آپارتمان 150 متر؛ اما در زمان تحویل 170 متر تثبیت شود، تکلیف فروشنده چیست؟
حق کسب و پیشه تمدید قرارداد اجاره و اجرائیه اجاره اماکن تجاری
keyboard_arrow_up