نحوه گردآوری آمار شركت‌های ثبت شده

مجموعه بخشنامه های ثبتی

همانطور كه طی دستورالعمل شماره 2/1857 – 51/ت مورخ 1363/10/22 دفتر تشكیلات به تفصیل توضیح داده شده به منظور پیشگیری از ثبت نام تكراری و حفظ حقوق صاحبان نام شركت‌های ثبت شده و نیز در اختیار داشتن اطلاعات دقیق و مطمئن از شركت‌هایی كه در مركز و شهرستان‌ها به ثبت می‌رسد از كاربرد كامپیوتر در تنظیم و گردآوری این اطلاعات استفاده و علاوه بر آنكه مشخصات كلیه شركت‌های ثبت شده تا به حال كلا به حافظه كامپیوتر سپرده شده حداكثر هر سه ماه یكبارنیزاطلاعات جدید مربوط به آن مدت به كامپیوتر اضافه می‌شود تا اطلاعات به روز نگهداری شود.

علیهذا مقتضی است در اجرای دقیق بخشنامه فوق الذكر نهایت مراقبت و دقت را معمول و حداكثر تا پنجم ماه بعد مشخصات كلیه شركت‌های جدید ثبت شده در هر واحد ثبتی و یا تغییرات احتمالی حاصله در شركت‌های ثبت شده قبلی شامل اصلاحات و تغییرات احتمالی در نوع شركت، نام شركت، شماره ثبت، تاریخ ثبت و تاریخ انحلال آنرا مطابق فرم منضم به بخشنامه فوق الذكر تهیه و مستقیما به دفتر تشكیلات و بودجه و آموزش و آمار سازمان ثبت ارسال دارند، به دفتر مذكور دستور داده شده فهرست واحدهای ثبتی را كه در ارسال آمار مذبور تاخیر و تعلل می‌نمایند جهت اتخاذ تصمیم به سازمان ثبت گزارش نمایند.

بند 134 مجموعه بخش‌نامه‌های ثبتی

برای دوستانتان بفرستید:
در خصوص این مطلب، سوالات خود را فقط در زیر این پست در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید.

خیلی زود جواب شما در پاسخ به دیدگاهتان از طریق پیامک داده خواهد شد.

کلیشه جامع نمونه اسناد
سیر تا پیاز سیستم ثبت آنی
دانلود مستقیم اپلیکیشن اندروید محضرچی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

تلفن همراه

keyboard_arrow_up