هزینههای صدور اسناد الکترونیکی به دلیل تغییرات اخیر در قوانین و مقررات افزایش یافته است. پرداخت این هزینهها از طریق درگاههای بانکی معتبر امکانپذیر است. کسور مربوط به حقالثبت اسناد، گواهی امضا و پاسخ استعلامات باید به حسابهای مشخص شده واریز شود.
افزایش هزینههای صدور اسناد الکترونیکی: نکات و راهکارها
بهروزرسانی: ساعاتی پیش
مواردی که بر اساس اعلام ذىحسابی ادارات ثبت اسناد و املاک حوزه غرب استان تهران باید از سوی همکاران مورد محاسبه قرار گرفته و به حسابهای اعلامی زیر واریز شود به شرح زیر است:
- مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت افزایش هزینه صدور الکترونیکی اسناد در فروردین ماه ۱۴۰۲
(اگر مبلغ ۲۵ هزار تومان به صورت دستی در اسناد محاسبه شده تنها گواهی امضاهای فروردین ۱۴۰۲ محاسبه شود و به ازای هر مورد ۱۰ هزار تومان محاسبه شود و اگر در خصوص مابه التفاوت ۱۰ هزار تومانی هزینه صدور الکترونیکی اسناد نیز وصول نشده، به تعداد اسناد محاسبه و وصول شود) - مبلغ ۱۶ هزار تومان بابت افزایش حق الثبت اسناد و گواهی امضا در خردادماه و تیرماه ۱۴۰۳
(اگر افزایش حق الثبت اسناد از تاریخ ۱۶ خردادماه در سیستم به صورت دستی اعمال شده، تنها موارد مربوط به گواهی امضاء دو ماه مذکور محاسبه شده و به ازای هر گواهی امضا مبلغ ۱۶ هزار تومان محاسبه و واریز شود) - مبلغ ۵ هزار تومان بابت افزایش هزینه پاسخ به استعلامات ثبتی در خردادماه و تیرماه ۱۴۰۳
شناسه پرداخت و شماره شبا جدید ردیف درآمدی و حق الثبت سازمان ثبت اسناد و املاک را از این لینک مشاهده کنید.
شماره حسابها
هزینه صدور سند الکترونیکی
- شماره شبا: IR960100004001013602017075
- شناسه پرداخت: ۳۶۵۰۱۳۲۷۴۱۴۰۱۶۶۰۰۱۸۷۱۰۰۹۹۹۹۹۰۰
حقالثبت اسناد غیر کاداستر و گواهی امضا
- شماره شبا: IR590100004074013201865520
- شناسه پرداخت: ۳۰۴۰۱۳۲۷۴۱۴۰۱۱۱۰۲۱۸۸۸۰۰۹۹۹۹۹۰۰
درآمد حاصل از پاسخ استعلام
- شماره شبا: IR140100004001000901013830
- شناسه پرداخت: ۳۷۵۰۱۳۲۷۴۱۴۰۱۶۷۰۰۳۸۵۱۰۰۹۹۹۹۹۰۰