آیا مایلید در دفترخانه اسناد رسمی کار کنید؟ آیا نیاز به استخدام کارمند برای دفترخانه خود دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ما میتوانیم به شما کمک کنیم. ما با استفاده از سیستم هوشمند، متقاضیان کار در دفترخانه را با سردفترانی که به دنبال کارمند هستند هماهنگ میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، فرمهای تقاضای کار یا کارمند را که در ادامه آمده است پر کنید.
استخدام و کاریابی دفترخانه اسناد رسمی کل کشور (درخواست کار + درخواست کارمند)
کاریابی دفترخانه اسناد رسمی
یکی از چالشهای دفترخانهها، ایجاد محیط کاری سالم برای کارمندان و جذب نیروی کارآمد و متناسب است.
ما قصد داریم با ارائه خدمات کاریابی، به این نیاز پاسخ دهیم.
تقاضای کار در دفترخانه
اگر به دنبال کار در دفترخانه اسناد رسمی هستید، می توانید با پر کردن فرم “تقاضای کار در دفترخانه” که در ادامه میآید، درخواست خود را برای ما بفرستید.
ما درخواست شما را با نیازهای سردفترانی که به دنبال کارمند هستند مقایسه می کنیم و در صورت تطابق، با شما از طریق پیامک ارتباط برقرار میکنیم.
لطفا قبل از ارسال درخواست، مطمئن شوید که با سیستم ثبت دفترخانه آشنا هستید. این سیستم به شما کمک می کند که کارهای دفترخانه را به راحتی و سریع انجام دهید. برای یادگیری این سیستم، میتوانید از فیلم های آموزشی که برای شما آماده کردهایم استفاده کنید. برای دیدن فیلم های آموزشی سیستم ثبت آنی، [اینجا] کلیک کنید.
کار کردن در دفترخانه اسناد رسمی فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید از مزایای زیر بهرهمند شوید:
- داشتن ساعت کار ثابت و محل کار مشخص
- داشتن محیط کاری اداری و منظم
- امکان انجام کارهای متنوع و چالش برانگیز با توجه به تنوع اسناد و موضوعات حقوقی
- امکان ارائه خدمات مفید و مؤثر به مردم و حل مشکلات آنها در زمینه های مختلف
- امکان کسب درآمد بالا و پایدار با توجه به نرخ های تعیین شده برای دفاتر اسناد رسمی
- امکان ارتقای مهارتهای حرفهای و افزایش سطح دانش و تجربه در زمینه های حقوقی، ثبتی و اداری
- امکان برقراری ارتباط با افراد و سازمان های مختلف و ایجاد شبکهای از مشتریان و همکاران
- امکان بهره مندی از بیمه های اجتماعی، بازنشستگی، تامین اجتماعی و غیره
- امکان دسترسی به منابع و اطلاعات حقوقی و قانونی به روز و معتبر
اگر علاقه مند به کار در دفترخانه هستید، می توانید فرم تقاضای کار را پر کنید. ما منتظر درخواست شما هستیم.
تقاضای کارمند برای دفترخانه
اگر به دنبال کارمند برای دفترخانه اسناد رسمی خود هستید، می توانید با پر کردن فرم “تقاضای کارمند برای دفترخانه” که در ادامه میآید، نیازهای خود را برای ما مشخص کنید.
ما درخواست شما را با مشخصات متقاضیان کار در دفترخانه مقایسه میکنیم و در صورت یافتن کارمند مناسب، با شما از طریق پیامک هماهنگی میکنیم.
همچنین به شما پیشنهاد می دهیم که از سیستم سازی کسب و کار دفترخانه اسناد رسمی استفاده کنید. این سیستم به شما کمک میکند که کارهای دفترخانه را به صورت سیستمی مدیریت کنید. برای مشاهده سیستم سازی کسب و کار دفترخانه اسناد رسمی، [اینجا] کلیک کنید.
استخدام نیروی کار مناسب برای دفترخانه اسناد رسمی یکی از مسائل مهم و حساس برای سردفتران است. برای این منظور، باید به چند نکته توجه کرد:
- نیروی کار باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط باشد.
- نیروی کار باید دارای مهارت های لازم برای استفاده از سیستم های کامپیوتری، اینترنتی و نرم افزاری مربوط به دفترخانه باشد.
- نیروی کار باید دارای روحیه کار تیمی، انضباط، احترام، صداقت و مسئولیت پذیری باشد.
- نیروی کار باید دارای تجربه کاری مرتبط با دفترخانه یا سازمانهای حقوقی باشد یا آماده یادگیری و آموزش باشد.
برای یافتن نیروی کار مناسب برای دفترخانه، می توانید از خدمات کاریابی ما استفاده کنید. ما با استفاده از سیستم هوشمند، درخواست شما را با مشخصات متقاضیان کار در دفترخانه مقایسه می کنیم و در صورت تطابق، با شما ارتباط برقرار میکنیم. برای ارسال درخواست کارمند برای دفترخانه، می توانید فرم مربوطه را پر کنید.
26 دیدگاه. Leave new
با سلام فرم تقاضای استخدام کارمند دفتر اسناد رسمی از کجا باید تهیه کنم؟
با سلام ببخشید فرم تقاضای کار در دفتر اسناد رسمی از کجا باید تهیه کنیم؟
فرم مربوطه در بالا قرار گرفته است
با سلام
اینجانب علیرضا هادی پذیرفته شده آزمون سردفتری اسناد رسمی که در بهمن ماه موفق به اخذ ابلاغ دفتر اسناد رسمی در شهرستان شاهرود خواهم شد تقاضای معرفی خانم ترجیحا آشنا به سیستم ثبت آنی و توافق مبلغ جهت معرفی نیاز مندم در صورت امکان معرفی بفرمایید
فقط به درخواستهایی که از طریق فرم بالا ارسال میشود ترتیب اثر داده خواهد شد
با سلام
متاسفانه جهت کاریابی ، امکان پرداخت وجه نبوده و پیغام عدم اتصال به درگاه پرداخت داده میشود
لطفا مجددا تلاش کنید
مشکل مرتفع گردید
لطفا در تمام شهرها متقاضیانی هستند که مدرک کارشناسی حقوق قضایی دارند ولی بیکارند.فقط تهران نیست
در صورت ثبت نام و پرداخت هزینه احتمال قطعی استخدام شدن هست ؟؟؟ یا صرفا ثبت نامه؟؟
همانطور که توضیح دادیم شمارو معرفی میکنیم و بعد از مصاحبه حضوری در صورت داشتن سایر شرایط مورد نیاز دفترخانه به طور حتم استخدام میشید
سلام من ثبت نام کردم و هزینه رو هم پرداخت کردم ولی حتی یتماسم نداشتم
بررسی شد و از طریق پیامک مشکل مرتفع گردید
سلام ببخشید میخواستم ببینم شما که تو این سایت ثبت نام کردین تونستین برین سرکار یا نه؟؟
کار ما ارتباط برقرار کردن بین نیروی کار نیازمند به کار و سردفتر نیازمند به کارمند هست و بقیه مراحل به عهده خود شماست.
و بله خیلی از دوستان الآن سالهاست که از همین طریق مشغول به کار هستند
باسلام
ایا دفتریاری یا سردفتری در هر کجای کشور که باشد با قبمتی مناسب برای فروش و واگذاری موجود دارید؟
لطفا به بنده معرفی بفرمایید. بسیار به این کار نیاز دارم. لطف کنید راهنمایی کنید چطور میتونم از لیست دفتریاری و دفترخانه های موجود برای واگذاری مطلع بشم؟ تشکر
همانطور که قبلا هم به اطلاع شما رساندیم، فرم مربوطه در بالا را تکمیل و ارسال کنید.
ما موارد واگذاری را از طریق پیامک به اطلاع شما خواهیم رساند.
سلام وقت بخیر ، دوره حضوری هم دارین ؟
خیر دوره ها فقط به صورت آنلاین هستند به علت شیوع ویروس کرونا
سلام یه سوال داشتم ازتون برای استخدام برای در دفتر اسناد رسمی هزینه قبل استخدام میگیرن؟
بله
باعرض سلام و خسته نباشید، بنده ثبتنام انجام دادم اما هزینه ای پرداخت نکرده بودم الان دوباره امتحان میکنم ثبت نمیشه و شماره ملی رو اِرور میده، لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم، ممنون…
از قسمت تماس باما به پشتیبانی از طریق واتساپ پیام ارسال کنید
ممنونم از زحماتتون سال نو مبارک انشاله سال خوبی داشته باشید
تشکر
همچنین برای شما
نوروز ۱۴۰۰ مبارک
ممنونم ازحسن لطف وهمکاری شما
???⚘