سند وکالت ثبت علامت تجاری
از جمله اسناد قابل تنظیم در دفترخانه، سند وکالت ثبت علامت تجاری است.
همه چیز درباره دفترخانه و تفاوت سند عادی و سند رسمی!
چرا باید سند رسمی وکالت نامه ثبت علامت تجاری را تنظیم کنیم؟
در مورد علامت تجاری و نحوه انتقال آن بیشتر بدانید
بنا بر تعریف انجمن بازاریابی آمریکا نام تجاری عبارت است از: یک اسم، علامت، نماد یا طرح، یا ترکیبی از آن ها به منظور شناسایی کالاها و خدمات ارائه شده توسط یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمیز دادن آن ها از محصولات رقبا.
بعد از ارائه کالا یا خدمتی مهمترین کار ثبت برند و لوگو (علامت تجاری) است.
برخی مراحل ثبت علامت تجاری به قرار زیر است:
- ابتدا به پایگاه اینترنتی مالکیت صنعتی مراجعه نمایید.
- انتخاب نوع اظهارنامه
- پر کردن مشخصات مالک
- بارگذاری مدارک
- بررسی دوباره و تایید اطلاعات و مدارک
- پرداخت هزینه ثبتی
- دریافت شماره اظهارنامه و رمز
- سپس امضای نسخه تایید شده
- بعد از تکمیل اظهارنامه و ارائه مدارک، کارشناس مربوطه رسیدگی نهایی کرده و نتیجه را اعلام می نماید.
تمامی این مراحل باید توسط متقاضی ثبت علامت تجاری انجام شود.
متقاضی می تواند به شخص دیگری وکالت دهد که تمامی این مراحل را انجام دهد.
که برای رسیدن به این هدف باید وکالت نامه از طرف متقاضی ثبت علامت به وکیل داده شود با شرایط و متون حقوقی ذیل الذکر.
نمونه سند رسمی وکالت نامه ثبت علامت تجاری
مورد وكالت:
مراجعه به اداره ثبت علامت تجاري و مركز مالكيت معنوي و مالكيت صنعتي و دفاتر اسناد رسمي و هر يك از سازمان ها و ارگان هاي ذيربط و اقدام به ثبت رساندن علامت تجاري، متعلق به موكل جهت توليد و واردات و صادرات و فرآورده هاي آن تحت هر يك از عناوين حقوقي و انجام ساير تشريفات قانوني و درخواست اظهارنامه و ويرايش آن و همچنين …
حدود و اختيارات:
وكيل نامبرده در انجام مورد وكالت و ساير تشريفات منوط و مربوط به آن جزاء و كالا داراي اختيارات تام و نامحدود است، امضاء و اقدام و عمل وكيل در كليه مراحل به منزله امضاء و عمل موكل بوده نافذ و معتبر است مفاد اين برگ فقط در نفس وكالت موثر است.
برای مشاهده و خرید و دانلود متن کامل روی عکس زیر کلیک کنید.
هزینه تنظیم این سند در دفترخانه