سند وکالت ثبت علامت تجاری

از جمله اسناد قابل تنظیم در دفترخانه، سند وکالت ثبت علامت تجاری است.

همه چیز درباره دفترخانه و تفاوت سند عادی و سند رسمی!

 

چرا باید سند رسمی وکالت نامه ثبت علامت تجاری را تنظیم کنیم؟

در مورد علامت تجاری و نحوه انتقال آن بیشتر بدانید

بنا بر تعریف انجمن بازاریابی آمریکا نام تجاری عبارت است از: یک اسم، علامت، نماد یا طرح، یا ترکیبی از آن ها به منظور شناسایی کالاها و خدمات ارائه شده توسط یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمیز دادن آن ها از محصولات رقبا.

بعد از ارائه کالا یا خدمتی مهمترین کار ثبت برند و لوگو (علامت تجاری) است.

برخی مراحل ثبت علامت تجاری به قرار زیر است:

  • ابتدا به پایگاه اینترنتی مالکیت صنعتی مراجعه نمایید.
  • انتخاب نوع اظهارنامه
  • پر کردن مشخصات مالک
  • بارگذاری مدارک
  • بررسی دوباره و تایید اطلاعات و مدارک
  • پرداخت هزینه ثبتی
  • دریافت شماره اظهارنامه و رمز
  • سپس امضای نسخه تایید شده
  • بعد از تکمیل اظهارنامه و ارائه مدارک، کارشناس مربوطه رسیدگی نهایی کرده و نتیجه را اعلام می نماید.

تمامی این مراحل باید توسط متقاضی ثبت علامت تجاری انجام شود.

متقاضی می تواند به شخص دیگری وکالت دهد که تمامی این مراحل را انجام دهد.

که برای رسیدن به این هدف باید وکالت نامه از طرف متقاضی ثبت علامت به وکیل داده شود با شرایط و متون حقوقی ذیل الذکر.

نمونه سند رسمی وکالت نامه ثبت علامت تجاری

مورد وكالت:

مراجعه به اداره ثبت علامت تجاري و مركز مالكيت معنوي و مالكيت صنعتي و دفاتر اسناد رسمي و هر يك از سازمان ها و ارگان هاي ذيربط و اقدام به ثبت رساندن علامت تجاري، متعلق به موكل جهت توليد و واردات و صادرات و فرآورده هاي آن تحت هر يك از عناوين حقوقي و انجام ساير تشريفات قانوني و درخواست اظهارنامه و ويرايش آن و همچنين …

حدود و اختيارات:

وكيل نامبرده در انجام مورد وكالت و ساير تشريفات منوط و مربوط به آن جزاء و كالا داراي اختيارات تام و نامحدود است، امضاء و اقدام و عمل وكيل در كليه مراحل به منزله امضاء و عمل موكل بوده نافذ و معتبر است مفاد اين برگ فقط در نفس وكالت موثر است.

برای مشاهده و خرید و دانلود متن کامل روی عکس زیر کلیک کنید.

 

 

هزینه تنظیم این سند در دفترخانه

هزینه تنظیم در دفترخانه اسناد رسمی
128,000تومان
  • به ازاء هر نفر اضافه تر از دو نفر و یا هر برگه اضافه تر از یک برگه 10,900 تومان به مبلغ فوق اضافه می گردد.

درخواست تنظیم این سند را دارید؟

فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید، کارشناسان ما (به محض تکمیل و ارسال فرم) با شما جهت دادن مشاوره و دریافت مدارک از طریق واتساپ یا… و همچنین زمان و مکان حضور شما برای امضا این سند در دفترخانه تماس میگیرند.


نکته:
  1. فعلا فقط درخواست های تنظیم سند در تهران پذیرفته می شود و به زودی در سراسر کشور.
  2. همراه داشتن اصل مدارک در زمان مراجعه حضوری در دفترخانه الزامی است.
  3. هر نوع سوالی درخصوص فرم درخواست تنظیم سند داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید.
لیست مامل دفاتر اسناد رسمی

لیست کامل محضر خانه ها به همراه تلفن و آدرس و…

 

در خصوص این مطلب، سوالات خود را فقط زیر این پست در قسمت دیدگاه ها بنویسید.
خیلی زود جواب شما در پاسخ به دیدگاهتان از طریق پیامک داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

instagram
سیر تا پیاز سیستم ثبت آنی
کلیشه جامع نمونه اسناد
مجموعه بخشنامه های ثبتی
دانلود مستقیم اپلیکیشن اندروید محضرچی
انواع کامپیوتر و تجهیزات دفترخانه
Search
Generic filters
فهرست